dinsdag 27 november 2012

Deze is voor mijn moeder...

Hallo allemaal,

Vandaag een verdrietige boze dag... Anderhalve week wachten op uitslag, wel/geen longkanker of opnieuw actieve borstkanker van mijn moeder, hebben ze niet genoeg uit de longen kunnen halen voor onderzoek. Moeten we nog eens een week wachten voor we horen hoe het verder gaat. Dat kan toch niet waar zijn.....Dan maar even een kaartje voor mijn moeder maken. Ze is gek op vlinders en bloemen, dus.....
Voor jou mam omdat ik trots op je ben dat je door gaat en je hoofd niet laat hangen en dat al 16 jaar lang!
We gaan ervoor!
Ik zou het heel leuk vinden als jullie mijn moeder een kaartje willen sturen en haar zo een hart onder de riem willen steken. Als jullie dat willen stuur dan even een mailtje naar m.eding@live.nl dan krijgen jullie haar adres.

Liefs, Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.