maandag 5 november 2012

MIJN STAMPIN'UP WEEKEND

Goeiemorgen allemaal,

Iedereen weer terug van de Kreadoe? Ik ben dit jaar niet geweest door omstandigheden maar heb het ontzettend gemist. Volgend jaar ben ik weer van de partij!

Maar het noodgedwongen thuiszitten heeft wel het een en ander opgeleverd. Kreeg vrijdag mijn Stampin'Up starterskit binnen en ben direct aan de slag gegaan. Zie hier het resultaat:
Met de stampset Clear Mixed Bunch heb ik deze triple time stamping kaart gemaakt. Uiteraard een nederlandse tekststempel van Noor Design.
Stempelinkt die ik heb gebruikt is Not Quite Navy en Garden Green.
Heel leuk om te doen en vrij snel klaar.

Dit leuke doosje is gemaakt card stock van de Regals collection en bijpassend papier. De stempelinkt die ik hier heb gebruikt is More Mustard
De vlinders zijn gemaakt met de Punch Elegant Butterfly
De stempel is wederom weer van Noor Design



Dit leuke vouwtastje kwam ik tegen op Pinterest. Je kunt hem vinden bij mijn Board Craft ideas.
Aangezien ik helemaal weg ben van uiltjes kon ik het natuurlijk niet laten deze Punch Builder Owl als eerste aan te schaffen.

 Bij dit doosje hoef je niets te snijden of weg te knippen. Je rilt hem en vouwt hem daarna in elkaar.


Als laatste mijn melkpakjes. 
 Zo leuk om te doen. En met deze collectie papier kun je alles combineren. Het papier en de inkt zijn op elkaar afgestemd.



Wil je deze produkten van dichtbij zien? Kom dan eens langs tijdens een workshop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.