maandag 20 mei 2013

Lekker inkten.....

Hoi allemaal,

En nu is het alweer maandag....weekend bijna voorbij en geen zon gezien :-(   Beetje jammer, maar daardoor wel lekker aan de knutsel geweest.

Heb er ook weer een nieuwe volgster bij! Welkom Josje, leuk dat je bij me komt kijken. Gezellig!

Dit weekend heb ik 2 kaarten gemaakt. 1 met Distress inkt en stempels van ArtJourney en 1tje met Panpastels en stempels van Stampers Anonymous

Heerlijk knoeien en daarna met mijn vieze vingers per ongeluk mijn Inbetween dicht willen trekken.
Dat was natuurlijk niet zo'n slimme zet. Eens kijken hoe we die weer schoon gaan krijgen.....


Bij deze kaart heb ik de Winged Woman gebruikt van ArtJourney. De vleugels ingekleurd met Barn Door, Scattered Straw en Vintage Photo. Daarna goudkleurig glitterlijm op aangebracht.
De bloemen zijn van Nature3 (ArtJourney) en de teksten zijn van Pages (ArtJourney)
Ik heb hem eerst helemaal geinkt met 8 verschillende distress inkten. Daarna wat water er op gesputterd.
Toen de diverse stempels er op aangebracht. Een paar daarvan heb ik geembossed.

Kaart nummer 2:

Deze heb ik gemaakt met Panpastels en een stempelserie van Stampers Anonymous van Tim Holtz.
De kleuren die ik hierbij heb gebruikt zijn:
Violet
Raw Umber
Burnt Sienna
Red Iron Oxide
Bright Yellow Green Shade.

De achtergrond heb ik gestempeld met Archival Ink Sepia en de 3 mannen met Stazon Jet Black.

Het was een lekker kliederweekend en nu is het weer tijd om alles op te ruimen en schoon te maken.
Waarom niet direct doen?.....Ik weet het niet, neem het me altijd voor maar ben dan zo lekker bezig dat ik het ook weer vergeet. Maar dat is het ergste niet......als ik aan het opruimen ben, komen er weer ideetjes op en voor ik het weet ben ik weer ergens anders aan begonnen. Hebben jullie dat ook?

Ben benieuwd! Fijne dag nog......
Liefs, Monique


8 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Je kaartjes zijn super mooi geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend Monique, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke mooie kaarten heb je gemaakt kan ik bij jou ook volger worden zonder dat ik me moet aanmelden voor face book daar wil ik niet op groetjes van Joke Mulder
    P.S. ik zet je in mijn side-bar dan kan ik je ook volgen want elke nieuw geplaatste kaart zie ik dan voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke, je bent al volger van mijn blog. Dus als het goed is kom je me tegen als ik weer iets nieuws plaats.
    Dank je wel voor je compliment. Ik ben er zelf ook blij mee. Niet altijd hoor....gooi ook wel eens wat in de oud papierbak. Jij maakt ook hele mooie kaarten. Ben dit weekend bij je wezen snuffelen.....

    Liefs, Monique

    P.s. hoor net dat we een koude record hebben. Dus tijd zat om te freubelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Monique,
    ik ben vandaag in Nieuw Balinge geweest en inderdaad, somber weer in Drenthe!
    Maar je kaarten zijn prachtig! Heel mooi dat inkten. De eerste kaart heeft heel warme kleuren! Super. De tweede is wat meer monochromatic, met paarse randen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi GerJanne, ik heb eens even opgezocht wat monochromatic betekent, maar daar gooien ze wel heel veel moeilijke woorden over het scherm. Maar ben blij dat je ze mooi vindt. Mocht je eens tijd overhebben, zou je me dan in eigen woorden willen vertellen wat monochromatisch is?

    Weltrusten,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige en vrolijke kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.