maandag 4 november 2013

Challenge nummertje 5 - Flappenkaart -

Hallo allemaal,

Ik was zo blij met het aantal deelnemers van de vorige challenge......wie weet kunnen we dat deze keer weer overtreffen. Ook wil ik Wies en Karin welkom heten. Leuk dat jullie er zijn!
Omdat ik het tot nu toe alleen deed en er best wel veel bij komt kijken, heb ik een paar lieve dames gevraagd of ze mij willen helpen, door in het designteam van Knutsels en Kadootjes te stappen.

GerJanne heeft al toegezegd. Daar ben ik heel blij mee. Kijk maar eens op haar blog. http://gerjanneke2.blogspot.nl/  Ik verheug me op onze samenwerking.

Deze keer heb ik een Flappenkaart gemaakt. Zo noemde mijn zoon de kaart dus die houden we erin ;-)


Ik heb hem ooit al eens een keer eerder gemaakt maar hij blijft heel leuk om te doen. Een ander dessinpapiertje en de hele kaart lijkt al weer anders.


De bedoeling is dat je kaart overslaande flapjes heeft. Het mag een heel ander model zijn, als ik maar kan zien dat er een flap aan zit.
Dus dat hoeft niet zo moeilijk te zijn toch?
 
Je kunt inzenden tot en met 4 november.
Je mag net als de vorige keer maximaal 2 kaarten inzenden.
Volger zijn van mijn blog.
De bovenste foto gebruiken in de side-bar van je blog met een link naar de Challenge.

En ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat bij het plaatsen van je kaart.
Ik lees ze altijd met veel plezier en krijg dan ook meteen een seintje dat er weer zo'n prachtige creatie is geplaatst.

Deze kaart zelf gaat naar Jolanda die 17 oktober jarig is en zelf nog meer kadootjes weggeeft dan dat ze zelf waarschijnlijk krijgt. Hoe mooi is dat?
Dat verdient toch heel veel kaartjes voor haar verjaardag!

De prijs deze keer zijn 2 vellen van Dutch Doobadoo


Ik vind ze zelf geweldig om mee te werken. En ik hoop dat ik jullie weer kan uitdagen om mee te doen.

Liefs, Monique






32 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Monique, en weer een heel leuke uitdaging!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk model kaart, succes met deze uitdaging!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, leuke kaart met prachtig papier gemaakt, leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Monique, ik kijk mijn ogen uit en wat leuk dat GerJanne je team komt versterken, toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Wat leuk dat GerJanne in je DT komt en je flappenkaart is super, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave challenge Monique en je hebt een schitterend voorbeeld gemaakt!! En GerJanne gefeliciteerd meis, super leuk dat je bij Monique
    in het DT komt, en heel veel plezier ermee!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging heb je weer bedacht en gezellig dat GerJanne in je DT komt, je flappenkaart is mooi geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, ik vind je "flappenkaart" prachtig gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, wat een mooie kaart ! Ik doe graag mee aan de challenge, ben pas gestart met mijn blog en heb ook een kaart met een flap ingestuurd, hoop dat ik alles goed heb gedaan,
    groetjes van Willeke
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,ik kwam via GerJanne op jouw blog en wat ik zag vond ik wel erg leuk,je hebt er een volger bij hoor . De challenge lijkt me ook leuk,zal eens kijken of ik inspiratie krijg,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk deze challenge, ik zakl ook weer eens na gaan denken.
    Leuk dat Gerjanne je team gaat versterken, ik volg haar al vanaf het begin bijna van haar blog. Succes allemaal!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart geworden Monique! Ik had laats een hele leuke flappenkaart gezien. Als ik door de drukte heen tijd heb doe ik beslist mee! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart hoor,en je zoon heeft gelijk de kaart heeft flappen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Monique het idee is z n beetje het zelfde alleen heb ik er nog kaarsjes ingedaan, en noem het een boekje.flappenkaart.
    Kijk maar of het genoeg aan je eisen voldoet, en anders haal je hem maar weg.. Ps jouw flappenkaart is echt schitterend geworden.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee zo`n flappen kaart
    liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Graag gedaan Jolanda. Ik hoop dat je een heleboel krijgt. Zou helemaal super zijn :-)
      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  18. Prachtige kaart! leuk idee zo!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan Monique. Heel leuk model. Veel succes bij alles wat je doet. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Monique,

    Wat leuk van je zoon dat hij het een flappenkaart heeft genoemd ik vind het een hele leuke kaart en die vlindertjes vind ik er geweldig op staan.
    En bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en natuurlijk ben ik ook bij jou volger geworden ik heb dan ook al even op je blog gekeken en die hanger met die uil vind ik schitterend.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ga vanmorgen eens aan de slag met jouw idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke opdracht en een prachtige voorbeeldkaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke uitdaging en een mooi voorbeeld.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke uitdaging, ik heb mijn flappenkaartje er net op gezet.

    Fijn weekend en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een schitterende voorbeeldkaart heb je gemaakt
    en wat leuk dat gerjanne je team komt versterken
    gerjanne heel veel plezier en succes
    ik heb mijn flappenkaart net geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Monique , ik heb een poging gedaan maar ben nog niet zo bekend met dat linken ik hoor het wel als het niet goed is gegaan.
    grt Arja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige voorbeeld. Mooi model kaart ook.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst, hoop niet dat het ongeluk brengt nr. 13. Hihihi. Mijn kaart is een iets andere flappenkaart geworden. Maar ook leuk om te doen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige voorbeeld van de flappenkaart en
    een leuke uitdaging om mee te doen hier ,

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeps, was vergeten de kaart aan de zijkant op mijn blog te plaatsen van je blog. Heb het net nog snel erop gezet. Ben gelukkig nog op tijd. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.