donderdag 28 november 2013

Beterschap!

Hoi lieve blogdinnen,

Hebben jullie dat ook? Ik heb geloof ik een beetje de najaarsblues....Ik wil wel van alles maar kom tot niets.
Ik ben geloof ik een beetje zon nodig of een feestje. Maar morgen heb ik een klein feestje, dan ga ik naar Bettina van ScrapUnlimited, en dan een heleboel leuke dingetjes ophalen.

Maar ik hoor het om me heen. Hier een griepje daar een verkoudheidje....het hoort erbij. Vandaar dat ik er maar eens een beterschapskaartje opzet. Deze hebben we maandagavond gemaakt.
Het papier is van Papermania - Chronology. De stansen van Marianne Design en de vogeltjes van Memorybox. Die vind ik zo leuk. Je kunt ze overal bij gebruiken. De model van het kaartjes is ook leuk. Voor zoveel doeleinden te gebruiken.



Op de foto kun je de tekst maar nauwelijks lezen. Maar er staat toch echt van harte beterschap.
De kruiwagen en de gieter heb ik met witte panpastel bewerkt. Even met een penseeltje en klaar is kees.
Met deze kaart wil ik meedoen bij EHI (beterschap)

Ik zag dat ik alweer 3 nieuwe volgsters mag verwelkomen....Wil, Dora en Marja.
Zo gezellig dat jullie er zijn. Ik kom ook gauw bij jullie kijken en volgen. Ideeën bijelkaar op doen is altijd leuk.

Ook de deelname aan de Challenge Kadootjes begint al mooi te lopen maar er kunnen er nog meer bij hoor. Stuur nog gauw je kaart in voor dat het heerlijk avondje begint!

Ik wens iedereen die Sinterklaas viert dit weekend of op 5 december heel veel kadootjes toe en dat het maar gezellig mag zijn.

Liefs, Monique

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Monique, en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha.....dat was even zoeken naar VAN HARTE BETERSCHAP Monique.....terwijl het geen klein lettertype is.
    Ik vind het een heel STOER kaartje. Beterschap en soep daar kan ik wel iets mee, maar dat alles brengen met een gieter en kruiwagen.....☺☺☺ ik weet het niet ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep heel herkenbaar, neem me aan het begin van de week zoveel voor om te doen maar pfffff het lukt me voor geen meter. Je kaart is schitterend Monique, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke beterschapskaart Monique...ja ja ik moest de kaart ook ff vergroten om de tekst te vinden...maar gevonden hahaha....leuk gedaan lekker stoer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Je wordt er meteen beter van.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die najaarsblues is niet terug te vinden in je kaartje. Die super mooi geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, en zeker een heel leuk model !
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij EHI ☺
    Gezellige (knutsel) week nog ☺
    Groetjes en liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,
    Heb je leuke dingen gezien en gescoord vandaag!! en is de najaars blues daarmee een beetje verdwenen?? Je beterschaps kaartje is heel geinig....en worden er met de kruiwagen pillen rondgereden en met de gieter glaasjes water getapt ...haha...hi hi...
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk beterschapskaartje Monique en zeker handig om in deze tijd op voorraad te hebben...en de blues heersen hier ook een beetje...helaas, fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique, wat een leuke kaart! Die tag zo verstopt in een deel van de kaart! Leuk bedacht.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geslaagd is je kaart Monique.
    Misschien dat je de tekststans een contrasterende kleur moeten geven, maar in het echt zal het best goed te zien zijn geweest. De ontvanger heb je in ieder geval blij gemaakt en daar gaat het uiteindelijk toch om.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes hennie DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.