woensdag 6 november 2013

Geboortekaartjes jongens

Hallo allemaal,

Kom net koud uit de auto van een ritje naar Almere op en neer. Dochter een dag vrij buiten de vakanties om, dan maar naar de Primark. En dat was best te doen. Je kon overal fatsoenlijk bij. 5 minuten wachten bij de paskamers, 30 seconden bij de kassa's. Wat wil een mens nog meer!
Op de weg ook lekker rustig, dus om half 3 weer thuis. 8.00 uur vanmorgen vertrokken.

En nu met een kop koffie naast me wat kaartjes plaatsen. Ik moest 3 geboortekaartjes maken voor 2 jongetjes. 2 voor ouders en 1 voor opa en oma.
En aangezien ik vorige week die nieuwe stansjes van Joycrafts heb gekocht met die babykleertjes, kwam het wel heel goed uit.
Dit zijn ze geworden:

De voorkant met houten lettertjes van Rayher en het nieuwe paperbloc van Studio Light.

De binnenkant.....

Deze voor de grootouders:


Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challenge van Cards en Scrap Challenge - Sketch

De 1e inzending van onze eigen Challenge Kadootjes is al binnen.....Benieuwd naar de volgende :-)

Corrie en Sabrina van harte welkom bij Knutsels en Kadootjes. Gezellig en ik hoop dat we van elkaars creaties kunnen gaan genieten.

Ga nou nog even lekker op de bank hangen en dan vanavond weer aan de knutsel met mijn vriendinnen.

Liefs, Monique



19 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal erg mooi.
    leuk zijn die stansjes. Ik ga ze ook nog halen.
    gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zij echt super leuk geworden. De kleine voetjes op het kaartje voor de grootouders zijn zó scheetig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique,
    gezellig zo'n dagje uit met je dochter! En fijn als het allemaal vlot gaat.
    Je kaartjes zijn echt heel erg leuk. En zo verschillend en dat voor hetzelfde kindje....
    Het papier met de voetjes en handjes en ballonnen....gaaf zeg!
    Ik ga zo weer volleyballen, we hebben een wedstrijd.
    Altijd leuk om te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!! Daar zullen opa&oma vast en zeker blij mee zijn:) Gezellig dat je meedoet met de sketchchallenge bij cards&scrap deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten voor geboorte van een zoon!
    Mooie mallen heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus een fijn dagje uit gehad. Primark staat hier ook nog op het lijstje. Tijd is vaak het probleem ;-)
    Ooh, die stansjes zijn mooi! De kaartjes ook trouwens. Leuk om te zien hoe verschillend ze zijn.
    Hier ook een knutselavondje gehad. Nog net de kerstmuziek er niet bij aan ;-) Maar wél mijn eerste eigen creatie (naar eigen idee).
    Ik ga jouw "verslaving" steeds meer begrijpen, hihihi.

    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Ik ben een keer in Zaandam geweest met mijn zoon bij Primark was wel tof een keer te zien! En de baby stansjes zijn ook heel mooi, maar ja er zijn er zoveel zo mooi! Je kaartjes zijn alle drie super leuk geworden! En bank hangen is op zijn tijd ook heerlijk!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten zeg, vooral de eerste vind ik erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaartjes. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten, Monique, en wat een gave mallen heb je erbij gebruikt!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten Monique en jeetje je moet er wat voor over hebben om zover te rijden om naar de Primark te gaan, hier zit er eentje niet zover vandaan maar ga eigenlijk nooit terwijl ik ze altijd met tassen vol zie lopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg leuke serie kaarten Monique! Mooie kleurtjes en zo leuk de details verwerkt! En lekker genoten van een dagje shoppen met je dochter, wat wil een mens nog meer....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie met babykaartjes Monique! Erg leuk zeg die stansjes van Joy! Ik ben afgelopen zomer met Lieke naar de primarkt in Zaandam geweest, voor ons bijna een hele dag treinen, vooral als je in de verkeerde trein stapt zoals wij! ;-)) maar leuk hé voor die meiden. Gelukkig opent hier binnenkort in Eindhoven een primarkt, voor ons goed te doen. Wat gezellig dat je vriendin ook kaarten is gaan maken. Kunnen jullie gezellig babbelend een kaartje maken, ik spreek regelmatig met mijn nichtje af, zij maakt ook hele mooie kaarten. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaartjes Monique!.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende geboorte kaart! Ook zo mooi en netjes afgewerkt.
    Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
    Groetejs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten! Leuk en stoer!
    Gezellig dat je mee doet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.