zondag 10 november 2013

Kerstkaart

Hallo op deze heerlijke zondag,

Aangezien ik bijna het hele weekend voor mezelf had, heb ik lekker kunnen freubelen. Ik kreeg deze week een opdracht om 1 condoleancekaart, 5 kerstkaarten en 4 beterschapskaarten te maken. De condoleancekaart en de 5 kerstkaarten zijn af.
Hier laat ik je 1 kerstkaart zien die meedoet bij Christmas Challenges.


De kaart moest aan de hand van een sketch gemaakt worden met een bedeltje erbij.

Ik heb papier gebruikt van Lily of the Valley. Ponsen van Nellies Choice. De witte sneeuwvlokken zijn van Dutch Doobadoo. De tekststempel is van Nicolle Verkooien.
De stempel met de Reindeer heb ik afgedrukt op het nieuwe stempellinnen van JoyCrafts en ingekleurd met Whispers Strokes Markers.
Dit is de sketch die je moet volgen:

Ik wil jullie toch nog even mijn Condoleancekaart laten zien. Als ik naar CAS kaarten kijk, denk ik altijd dat ik dat niet kan. Maar volgens mij is dit wel een goeie uitvoering daarvan.


Nog enkele huishoudelijke mededelingen:

Er is weer een nieuwe Challenge van start gegaan bij KIC. Kom gezellig langs en kijk wat mijn collega's van team Roze voor mooie voorbeeldkaarten hebben gemaakt.

Dan nog onze eigen Challenge Kadootjes.....niet vergeten hoor! We zijn zo benieuwd naar jullie creaties....

Dat was het weer voor vandaag. Ik wens iedereen nog een fijne zondag!

Liefs, Monique





9 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes.
    Wat heb je een leuke stempel voor je kerstkaart gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie kerstkaart, Monique. En ook de condoleance kaart is erg mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    wat een mooie kaartjes. Ik vind je kerstkaart prachtig! E lekker als je even helemaal de tijd hebt om te gaan zitten freubelen, he?
    Je CAS condoleancekaart is ook perfect! Heel stijlvol.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Hele mooie kaarten heb je gemaakt en je bent flink bezig geweest zeg...En je condelance kaart is heel stijlvol!!
    En ik ben je challenge niet vergeten hoor, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Monique,
    Een heel MOOI kerstkaartje en een heel STIJLVOL CAS-condoleancekaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Monique jij bent productief geweest, super, ben al blij als ik 3 kaartjes in de hele week red. Ze zijn prachtig weer zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartje en je condoleancekaartje vind ik erg stijlvol. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een moooie kerstkaart is dit, het papier is heel klassiek maar erg mooi, en het hert is de echte blikvanger van deze kaart. Mooi dat je hem gestempelt hebt op linnen, geeft een mooi effect. Je condoleancekaart is heel stijlvol. Een CAS kaart maken is zeker niet gemakkelijk, het ziet er wel altijd zo uit, maar dat is het zeker niet, toch is het je heel goed gelukt Monique. Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kerstkaartje is super leuk geworden, traditioneel. Je condoleance kaartje is erg stijlvol en elegant.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.