zondag 24 november 2013

KIC Challenge Winter (geen kerst)

Hallo lieve blogvriendinnen,

De tijd gaat zo snel dat ik bijna vergeet dat het tijd is voor team groen om hun kaart te laten zien voor de nieuwe Challenge bij KIC.
Maar ik ben nog op tijd.....pffffff

Deze keer is het thema Winter (geen Kerst)
Dit is mijn bijdrage geworden:


Het dessinpapier komt uit een winterblok van de Action, de schaatsen zijn MD en de sneeuwvlokken van DutchDoobadoo.
Het tekstje heb ik uitgeprint.

De sponsor voor deze challenge is Crealing
Een kadobon t.w.v. € 15.00
Wie wil die nu niet winnen.....

Kijk ook eens bij mijn andere collega's. Ik hoop dat onze kaarten jullie inspireren om weer mee te doen.

Liefs, Monique


3 opmerkingen:

  1. Leuke winterkaart heb je ervan gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique,
    nou dit is op en top winters! Leuk zo met die schaatsen. En het papier, ja dat herken ik wel! Heel mooi dat lichtblauwe. Er zit nogal evrschil in , in die blokjes vind ik...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique'
    Ik ben er weer!!! En wat super dat je zo'n heerlijk freubel weekend hebt gehad in de bungalow!! En de kerstklok met al het prachtige haakwerk heb ik ook heel goed zitten te bekijken...prachtig!!! En deze heerlijke winterse kaart, ik ben gek op schaats mallen etc. Zelf heb ik veel schaats gereden, maar zal me er nu maar niet meer aan wagen! Maar alles wat maar met schaatsen te maken heeft, daar hou ik van.....ook jouw kaartje is een topper, mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.