donderdag 14 november 2013

Van harte beterschap!

Hoi allemaal,

Ik ben maandag naar het JoyCrafts Event geweest bij Kippers Hobby. En daar weer leuke ideeen opgedaan.
We hebben o.a. een bakkerskaart gemaakt onder leiding van Ineke Bezemer, met de nieuwe bakkersmallen en stempels die eind november uitkomen.
Het model van de kaart is geweldig. En omdat de mallen er nog niet zijn heb ik er een andere kaart mee gemaakt.


De basiskaart is van craft, daarop babyblauw linnenkarton en als dessinpapier heb ik een paperpad van Studio Light gebruikt. PP SL 08.
Afgewerkt met Nellies vlindertjes en de rose punch. Een glittertje hier en daar....en meer behoeft deze kaart niet. (vind ik zelf)


Dank je wel Ineke voor het patroon van de kaart. Kijk maar eens bij haar op het blog Ineke's Creations
Daar heeft ze nog een hele mooie kaart staan met de bakery producten.

Dit weekend zullen jullie niets van me zien. Ik ga met mijn knutselvriendinnen een weekendje in een bungalow zitten te freubelen, kletsen, lekker eten en een borreltje doen.
Gezellig!!!!
Maandag zal ik laten zien wat ik allemaal heb gemaakt.
Voor nu een fijn weekend alvast voor iedereen!

Liefs, Monique


11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Monique, heel erg leuk geworden.
    En alvast een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je ervan gemaakt, ik had het model ook al bij Ineke op haar blog zien staan.
    Veel knutselplezier met je vriendinnen dit weekend, klinkt gezellig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Heel leuk model is dit maar..is dit echt het patroon van de Bakery card?? lijkt heel anders. jij hebt een lief, romantisch kaartje gemaakt met heel leuk papier..liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat is ie mooi en zeker met die prachtige bloemen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww, ook al met vriendinnen een knutsel weekend, wat gezellig Monique! En dit is zeker een mooi model kaartje, volgens mij staat het ook stevig! En je hebt een beetje verwarrend verhaal Monique, je zegt dat je een bakker kaartje hebt gemaakt, maar waarom mogen wij die niet zien???? deze is ook heel mooi hoor en misschien zien we de andere binnenkort wel. Ik wens je ongelooflijk veel pret het aankomend weekend en veel creativiteit en droog weer!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het niet vergeet Gerie, zet ik morgen de bakkerskaart erbij op. Ik heb net een foto genomen maar dat was niet erg succesvol....
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  6. Mooie kaart. En heel veel plezier toegewenst dit weekend. Maar dat gaat zeker lukken.
    Gr Jackelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje. Als je er meer bij had geplakt dan denk ik dat het vogeltje niet meer zo mooi naar voren was gekomen. Het Modelletje is erg gaaf. Heel veel freubelplezier dit weekend. Het wordt vast gezellig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Monique,
    wat een mooi achtergrond papier. Ik vind het een topkaartje. Ben benieuwd naar de bakkerskaart. En de reminder van onze teammaatjes...
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart, mooi model ook, Veel plezier van het weekend.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Monique! Vogeltjes hebben altijd wat....dit papier is prachtige en zo met je details erbij is het een schitterend geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.