vrijdag 3 januari 2014

Gelukkig 2014

Hallo lieve allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en vooral creatief 2014 toewensen. Het afgelopen jaar in ons gezin was er 1 van een ups en een heleboel downs. Ik hoop dat 2014 het er beter van af brengt.
Daar gaan we gewoon van uit.

Een van de ups was dat ik 3 lieve blogvriendinnen bereidt heb gevonden mij te helpen bij de challenges. Dit gaat super! Dank je wel Ingrid, GerJanne en Antoinette....

De sponsors voor dit jaar zijn Kleurenfestijn en Bianca's Toco. Zij stellen om de maand een mooie prijs beschikbaar. Super dames....hartelijk dank daarvoor!

Zoals jullie weten kun je je kaart voor de lopende challenge nog tot en met morgen (4 januari) inleveren.
Dus alle borrels weer te boven?  Doe dan nog gauw mee voor die leuke prijs die je dit voorjaar weer mooi kunt gebruiken. Weten jullie nog? De Sketch van GerJanne.....


Zondag kom ik met de uitslag van deze challenge en beginnen we met een nieuwe Challenge.
We wensen jullie een fijn en creatief weekend. Tot zondag!

Liefs
Ingrid, GerJanne, Antoinette en Monique


1 opmerking:

  1. Jullie ook allemaal een gelukkig en creatief nieuwjaar.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.