zondag 12 januari 2014

Reminder Mannenkaart

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook allemaal van het prachtige weer!

Echt weer om eens een reminder te plaatsen voor de Challenge van januari.
Deze keer heb ik (Monique) hem gemaakt.

Ik blijf de sketch geweldig vinden en maak er vast nog een paar kaarten mee.



Wil je zien wat ik heb gebruikt, kijk dan op mijn nieuwe blog www.crealoetje.blogspot.nl

Volgende week is GerJanne aan de beurt met haar reminder van deze challenge.
Hou de blog in de gaten!
Liefs, Monique


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Supermooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke uitwerking van de sketch. Heel mooi gedaan.
    Ik vond het ook erg leuk om met deze sketch een kaartje te maken.
    Heb h'm net geplaatst.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.