zondag 2 februari 2014

Challenge #9 - Alles Mag!


Nog een keer hallo,

maar nu met de nieuwe challenge voor de maand februari. De vorige was een groot succes! Helpen jullie mee om van deze challenge een nog groter succes te maken?

Deze keer is het thema Alles mag! Helemaal top toch? Kan iedereen meedoen.....

Dit zijn onze voorbeelden: 











Zijn ze niet allemaal super? Wil je meer zien van onze DT leden, klik dan op hun naam en je komt vanzelf op het blog van de dames terecht. Veel plezier!

Ik hoop dat we jullie weer hebben kunnen inspireren tot het maken van de mooiste creaties....

Onze sponsor deze maand is Bianca van Bianca's Toko.
Zij heeft een prijzenpakket gemaakt ter waarde van € 12.50
Is dat niet helemaal top?

De challenge duurt tot en met 1 maart.
Plaats je foto met een directe link naar de kaart op je blog.
Plaats het logo van Knutsels en Kadootjes in je sidebar.
Word volger van de challengeblog. (als je het nog niet bent)
Je mag maximaal 2 keer meedoen.

Heel veel succes!
Lieve groetjes van GerJanne, Ingrid, Antoinette en Monique









23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden. Mijn complimenten, dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie voorbeelden
    Een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, ik doe graag mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten staan er weer....krijg direct zin om te gaan freubelen...!
    Ook ik doe graag eens mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een gave voorbeelden zijn er gemaakt, supers!!! Doe weer graag mee! Ik heb hem al gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verschillende creaties.

    groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat alles mag en wat een fantastische voorbeelden zijn er gemaakt, ik doe graag mee.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique en team,
    graag doe ik nog een keer mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeldkaarten en tasje. Ik doe graag mee en heb net mijn kaart geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb mijn kaart geplaatst en doe graag mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, Ik had van de week al een kaart geplaatst, maar ik vond deze kaart en tekst , zo leuk, dat ik toch meerdere mensen van deze kaart wilde laten genieten. Jullie succes met je challenges em groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie voorbeelden dames!
    Graag doe ik deze keer ook mee!
    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt
    Mijn kaartje staat er weer bij.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke voorbeelden en verschillende
    creaties hier te zien heel mooi !!
    Mijn kaart staat er bij hoor ,

    Fijne zondag allen van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een te gekke voorbeelden zeg!!
    Wij doen lekker nog een keertje mee :)
    Op naar de 100!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op de valreep mijn kaart nog geplaatst. IK ben benieuwd wat jullie ervan vinden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo de honderd hebben jullie gehaald ik heb als honderdste mijn kaart geplaatst :D hoop dat jullie hem mooi vinden. groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, mooie voorbeelden! doe graag mee met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ik heb de verkeerde challenge gebruikt. Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb er nu twee op staan , mag dat ??
    Leuke kaartjes allemaal zeg !!
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.