zondag 6 juli 2014

Reminder challenge "Zomer"

Goeiemorgen allemaal,

Weer wakker na een verschrikkelijk avondje voetbal. Jeetje, het voetballen gaat nog wel maar die penalty's.....daar krijg ik bijna een hartverzakking van. De Nederlandse supporters in Brazilië hebben in elk geval wel waar voor hun geld gehad. Wij een beetje weinig slaap....hihihi.

Maar over tot de orde van de dag! De reminder voor deze challenge. Een reminder is haast niet nodig. Wat een opkomst! Zo mooi dames. Dat wordt weer een hele klus om hier de winnares uit te halen. Maar geeft niet hoor....blijf maar insturen.

Dit zijn de mooie kaarten die we voor jullie hebben gemaakt:
Een mooi zomerhuisje van Antoinette

Footsteps in the sand van Ingrid

En deze heerlijke dame met een heerlijk ijsje van GerJanne.

Dit gebeurt me niet zo vaak maar op die van mij zullen jullie nog even moeten wachten. Ik heb een kaart voor mijn vriendin gemaakt en ze heeft hem nog niet binnen. Ze is dinsdag jarig, dan zet ik hem erop. 

Dank jullie wel voor de geweldige deelname tot nu toe! Helemaal super....
Voor nu een fijne zondag, vergeet niet bij mijn teammaatjes langs te gaan, en een hele fijne voetbalweek! Ook voor diegene die er niet van houden zoals ondergetekende komt het "ons gevoel"naar boven denk ik....

Liefs, Antoinette, Ingrid, GerJanne en Monique

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie reminders Meiden en de jouwe komen we vast nog te zien eerst de jarige maar hè Monique.
    Ik ben ook gee grote voetbal fan, maar wat een wedstrijd gisteravond/nacht ik heb zitten genieten!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie zomerkaarten en die van jou...... oke we wachten wel tot dinsdag. Dan zitten we al weer in spanning voor de halve finale tegen Argentinie. Die zijn wel beter dan Costa Rica, maar proberen toch ook te voetballen.Genieten dus. Op naar de finale. Dan zijn we echt thuis. gr leny w
    Maar sportspanning is goed voor je hart, dan kan je hart wennen aan spanning en is het niet ineens patsboem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerkaartjes. Gerjanne wat een leuk plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de hele serie kaarten zien er erg leuk en mooi uit echt met een zomerse uitstraling
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.