zondag 25 december 2016

Een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Een hele goeiemorgen, daar zijn we alweer maar nu met de nieuwe challenge. De afgelopen challenge was een makkie voor de meesten van ons en van jullie. Met alle kerstkaartjes die er gemaakt zijn, zat er altijd wel eentje tussen in de niet traditionele kleuren.

Deze challenge vraagt iets meer van jullie denkvermogen.....tenminste wel bij ons. Maar het is gelukt! Zelfs de gastdesigners die gewend zijn om vintage kaarten te maken, hebben hun best gedaan en een mooie kaart voor jullie gemaakt. De challenge is deze keer..... "maak een one layered card"

Dit zijn onze voorbeelden:

Kim

Ellie

Antoinette

GerJanne

Hermien

Ingrid

Monique

Nelly

Het is de bedoeling dat je er niets bij op plakt. Ook het touwtje met het hartje van Ellie niet. Ik weet dat dit heel moeilijk is voor een heleboel van ons....Bij Ingrid zie je dat ze op de basiskaart nog eenzelfde heeft geplakt maar dan gestempeld. Op die manier mag het wel. Zij het van de zelfde kleur als de basiskaart. Ik hoop dat jullie het begrijpen en er natuurlijk zin in hebben om de uitdaging aan te gaan!

HobbyVision heeft een leuke prijs beschikbaar gesteld. Zijn ze niet geweldig? Kunnen jullie gewoon weer verder met het maken van kerstkaarten 😉



De challenge loopt tot en met 20 januari 23.55 uur.
De regels vinden jullie in de rechter bovenhoek.

Wij hopen dat jullie het ons weer moeilijk gaan maken met een heleboel mooie inzendingen.

Rest mij alleen nog om jullie hele fijne kerstdagen te wensen en een creatief, gelukkig en gezond 2017 van ons allemaal!

Creatieve groetjes,
Ingrid, Antoinette, Hermien, Nelly, GerJanne en Monique.














16 opmerkingen:

  1. Dat word een hele uitdaging! Jullie hebben in ieder geval schitterende voorbeelden gemaakt!
    Groetjes Anita

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke voorbeeldkaarten en een hele gave challenge!!! Echt mijn dingetje. Hier ga ik in de kerstvakantie eens lekker voor zitten :-)
    Fijne dagen!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2017 voor het hele team, dat weer schitterende voorbeeldkaartjes heeft gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een uitdaging maar ik ga 'm aan. Niet echt mijn ding maar heb een paar dagen vrij dus kan ik er eens voor gaan zitten. Aan de voorbeeldkaarten ligt het niet, prachtig! En natuurlijk nogmaals fijne Kerstdagen gewenst en een mooi en creatief 2017…! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 kaartjes yeah, ik heb mijn best gedaan!
    Moeilijke maar leuke challenge.
    Prachtige voorbeed kaarten DT.
    Groetjes en nu duimen. lol :)
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een uitdaging voor mij meiden, maar geef niet zo snel op!!!
    Jullie Reminder kaarten waren ook weer zo goed!!!
    Heb er best lol mee gehad!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie voorbeelden!! Heb al zo vaak mee willen doen met jullie challenges en het komt er steeds niet van.. Nu kreeg ik de tip van GerJanne om mee te doen, dus dat doe ik graag ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeldkaartjes dames. Ik heb ook net een kaartje erbij geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chalange is me gelukt, was leuk om te doen.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reminder kaartjes DT dames , heb er lang
    over gedacht, maar het is gelukt hoor ,stempelen.
    GRoetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is echt een hele uitdaging die ik ga proberen,
    maar als je die voorbeeldkaarten ziet die er zo super mooi uitzien dan moet ik gewoon proberen om iets te maken.
    dus uiteindelijk toch een poging gedaan met dit kaartje die ik gelinkt heb.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaarten gemaakt van het team. Leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is me gelukt om aan deze lastige challenge (voor mij) mee te doen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yeah, na heel lang uitstellen is het me toch gelukt om mee te doen! Superleuke uitdaging (zeg ik nu, haha) en zeker de moeite waard me nog eens aan te wagen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    แคมฟรอก

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.