zondag 22 januari 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

hier zijn we alweer. Maar nu met de nieuwe challenge. Dit keer is het thema
VAN VINTAGE TOT SHABBY CHIC
Wij denken dat dit toch wel iets gemakkelijker gaat dan de One Layered Card. Net als bij de vorige challenge hebben sommigen van ons het best weer moeilijk gehad. Dat is het leuke van een divers team. We dagen elkaar uit!

Dit zijn de voorbeelden van onze Gastdesigners en het DT:








Antoinette 







En deze prijs is beschikbaar gesteld door 't Scrap-Ateljeetje.

Is dit niet gaaf? 
En aan de voorbeelden kan het niet liggen. We hopen dat jullie weer in grote getale meedoen met ons.
De challenge loopt tot 17 februari 23.55 uur.
De regels staan in de rechterbovenhoek van het blog.

We wensen jullie heel veel plezier met het creëren van de prachtigste kaarten.
Maak het ons maar moeilijk 😉

Creatieve groetjes van
Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique








16 opmerkingen:

  1. IK heb toevallig net een vintagekaart op mijn blog geplaatst en zag jullie nieuwe challenge. Leuk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuke challenge en prachtige prijzen zijn er weer te winnen. Ik ga er weer voor, vorige challenge is het me niet gelukt mee te doen helaas. Te weinig tijd...De weken vliegen voorbij! Bedankt voor de inspirerende kaaryjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten ! Ik ga zeker proberen om mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe voorbeeldkaartjes voor jullie nieuwe challenge!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk deze nieuwe challenge! Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel groot contrast met de vorige challenge, hier weet ik beter raad mee!
    Het team heeft goed zijn best gedaan en mooie voorbeelden gemaakt!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging. IK heb me door jullie uit laten dagen. Heb een babykaart gemaakt. Mooie voorbeelden. jullie hebben erg je best gedaan. Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge, wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt en vooral wat een super mooie prijs is er te winnen. Ik heb net mijn geplaatst. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo. Ik vond de kaart van dinsdag vintage/shabby, maar probeer steeds te linken, maar het lukt niet.
    een idee waarom niet. Jullie wel?
    Kaart - leny 2 - staat er niet bij n.l.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eindelijk toch gelukt. Steeds dezelfde manier (ik weet geen andere) maar eindelijk gelukt. De volhouder wint. grts leny
      Succes met jullie challenges.

      Verwijderen
  10. net mijn 2de kaartje geplaatst, sorry, vergat de 2 bij mijn naam.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt mijn thema dit. Leuk! Ik heb bij mijn 2e kaartje vergeten een 2 te zetten, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heb er mijn vintagekaartje ook bijgeplaatst...leuke challenge...helemaal mijn ding
    prachtige voorbeeldjes heeft het DT gemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeelden en leuke challenge.
    Doe hier natuurlijk graag aan mee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige DT creaties dames, altijd weer anders en leuk hier op het blog.
    Ik doe graag mee met een vintage winterse creatie.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.